لغو مجوز تور‌های گردشگری گیلان برای مقابله با کرونا

مجوز‌ تور‌های گردشگری گیلان برای مهار کرونا تا اطلاع بعدی لغو و با افراد و گروه‌هایی که اقدام به تورگردانی کنند برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حمیدرضا آذرپور ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت:  همه مجوز‌ تور‌های گردشگری استان به دلیل بحران کرونا تا اطلاع بعدی لغو شده است و  با افراد و گروه‌هایی که بدون توجه به تذکرات ستاد مبارزه با کرونا اقدام به تورگردانی کنند،  برخورد خواهد شد.

او افزود: با توجه به وضعیت حساس کرونا در سراسر کشور برای پیشگیری از شیوع ویروس از ورود تور‌های گردشگری به استان نیز تا اطلاع بعدی ممانعت می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان ، با  قدردانی از نیروی انتظامی که در هفته‌های گذشته نیز مانع از اجرای تور‌های غیرمجاز شدند، از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری درخواست کرد افراد خاطی را به معاونت گردشگری معرفی کنند.

آذرپور، با بیان اینکه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان فعال است، تصریح کرد: از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان استان که با درک شرایط موجود و با وجود ضرر های بسیاری که متحمل شده اند با این اداره کل همکاری می‌کنند، قدردانی می کنم و در تلاشیم تا با اعطای تسهیلات کرونایی بتوانیم بخشی از زیان های این دفاتر را جبران کنیم.

 

انتهای پیام/م.ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.