به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور:

برگزاری همایش یاوران وقف امروز در همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: همایش یاوران وقف امروز در همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حجت الاسلام زین العابدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان  با اشاره به برگزاری همایش یاوران وقف در همدان، گفت: یکی از برنامه‌های شاخص این مجموعه، «همایش سراسری یاوران وقف» با محوریت تقدیر از ۵ واقف خیر اندیش مطرح ملی و استانی است.

او بیان کرد: «همایش سراسری یاوران وقف» با محوریت تقدیر از واقفان خیر اندیش استان همدان عصر امروز (۲۹ مهر) در همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار خواهد شد، افزود: برخی از واقفان استان همدان، از واقفان مطرح کشوری هستند که در این مراسم از آنان و دیگر واقفان مطرح استانی که در مجموع ۵ نفر خواهند بود تقدیر می‌شود.

زین العابدینی ادامه داد: همه ساله برنامه همایش «یاوران وقف» در دهه وقف برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این همایش به صورت حضوری برگزار نمی‌شود و به صورت ویدئو کنفرانسی شاهد برگزاری این همایش هستیم.

او بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و تمکن مالی اندک خانواده‌ها و جوانان موقوفاتی با نیات ازدواج آسان در کشور مبرم و ضروری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان به اهمیت صدقه جاریه برای انسان اشاره کرد و گفت: انسان بعد از مرگ پرونده اعمالش بسته می‌شود به غیر از زمانی که صدقه جاریه داشته باشد تا بعد از مرگ می‌تواند از آن به عنوان یک سرمایه استفاده کند و دیگران نیز در دنیا از آن بهره‌مند گردند و آن وقف است.

منبع: شبستان

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.