شوک به پرسپولیسی‌ها

احتمال دارد شجاع خلیل زاده در فینال لیگ قهرمانان آسیا غایب باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس  ۱۴ مهر اقدام به فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ کرد و کمیته نقل و انتقالات هم این فسخ یک طرفه را به دبیرکل فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت و البته باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.

پس از این اتفاق پرسپولیسی‌ها با ارسال مدارک و مستندات پرداختی‌ها به کمیته وضعیت مدعی شدند او به دلیل اینکه در ۲ ماه اخیر مطالبات خود را از این باشگاه دریافت کرده، اجازه فسخ یک طرفه قرارداد را نداشته است.

بعد از این ماجرای فسخ، با توجه به مذاکرات انجام شده بین خلیل زاده و مدیران پرسپولیس، به نظر می‌رسد باقی ماندن او در جمع شاگردان یحیی گل محمدی برای فصل آینده قطعی شده و مهدی رسول پناه هم بار‌ها تاکید کرده مدافع میانی پرسپولیس در این تیم می‌ماند.

البته با توجه فسخ یک طرفه قرارداد خلیل زاده با پرسپولیس، این بازیکن در صورت ادامه حضور در تیم، حق حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را ندارد، زیرا کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال فسخ قرارداد شجاع را به AFC ارسال کرده و از آنجایی که پرسپولیس نمی‌تواند برای فینال لیگ قهرمانان بازیکن جدیدی را در فهرست خود اضافه کند، خلیل زاده هم با عقد قرارداد جدید نمی‌تواند برای این تیم در فینال بازی کند.

محمد صادق تبار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
هر جا هستی موفق باشی بابت حرفای کج فهمای نمک نشناس ناراحت نشو عشقی مازنی ریکاااا
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۰:۲۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
برو قطر، همانجا به دردت میخوره. تیم 94 دنیا جای تو نیست، برو به تیمهای با رتبه 1200 و پایینتر !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
مقصر خودمونیم که بعضی هارو الکی بزرگ کردیم نه فقط این کلا باشگاه پرسپولیس و کیسه شدن سکوی پرش غیرت و تعصب شده فقط تو کلیپ و فضای مجازی.
آخرین اخبار