نظارت دقیق بر روند توزیع نهاده‌ها در اصفهان ضروری است

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: نظارت بر روند توزیع نهاده‌ها در اصفهان ضروری است و در راستای دستیابی به آن باید از آمار و اطلاعات دقیق بهره مند شویم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین ایراندوست معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به نظارت دقیق و کامل بر روند توزیع نهاده‌ها در استان اصفهان اظهار داشت: در راستای نظارت دقیق بر روند توزیع نهاده‌ها لازم است از آمار و اطلاعات دقیق و صحیح بهره‌مند شویم.

او افزود: خوشبختانه وضعیت تولید محصولات کشاورزی در سطح استان اصفهان بسیار مطلوب است، اگر در مواردی نیز مشکلاتی وجود داشته باشد تلاش می‌کنیم این مسائل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین تصمیم‌گیری برطرف کنیم و به کمک چرخه تولید بیاییم.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز با اشاره به آخرین وضعیت توزیع نهاده‌ها در میان تولیدکنندگان تصریح کرد: نیاز است اطلاعات دقیق واحد‌های تولیدی استان اصفهان مورد بازبینی، بررسی و راستی‌آزمایی قرار گیرد، همچنین هویت‌گذاری دام با جدیت دنبال شود تا آمار دقیقی از وضعیت موجود در دسترس مسئولان مرتبط باشد.

او با اشاره به ضرورت تأمین شماره‌های مناسب و با کیفیت به منظور شماره‌گذاری دام‌ها گفت: در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی دقیق شرایطی فراهم شود که تولید در بهترین شرایط انجام شود و کوچک‌ترین وقفه‌ای در تولید نداشته باشیم.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.