کرونا، عامل ترک تحصیل ۶۳۸ دانش آموز تربت جامی

فرماندار تربت جام گفت: ترک تحصیل ۶۳۸ دانش آموز تربت جامی به دلیل شیوع بیماری کرونا صورت گرفت.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام با اشاره به ترک تحصیل ۶۳۸ دانش آموز تربت جام در سال تحصیلی امسال گفت: باید عوامل و دلایل  ترک تحصیل دانش آموزان تربت جام در مقاطع تحصیلی  بررسی و شناسایی شود.
 
او افزود: با شیوع ویروس کرونا باید تلاش کنیم که  دانش آموزان ترک تحصیل نکنند  و با افزایش آمار بازمانده از تحصیل رو به رو نباشیم.
 
فرماندار تربت جام با اشاره به وضعیت قرمزکرونایی در ارتباط با تعطیلی مدارس ادامه داد: برای تعطیلی مدارس تصمیم گیرنده ستاد ملی مقابله با کروناست،   با اینکه تعلیم و تربیت تعطیل پذیر نیست ما تابع نظرات تخصصی دانشکده علوم پزشکی هستیم.

حمیدی با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر ساخت و ساز مدارس توسط خیرین و اداره کل نوسازی بیان کرد : ساخت و ساز مدارس باید  براساس نیاز سنجی و متناسب با شرایط و روحیات مردم منطقه انجام شود، نیاز به ساخت مدرسه در مناطقی که با کاهش آمار دانش آموزان روبه رو هستیم، در اولویت نیست.

او تصریح کرد: باید در ساخت و ساز‌های مدارس منطقه تربت جام مدرسه های مخروبه  یا مدرسه استیجاری که  استحکام بنا ندارند،  در اولویت قرار دهیم.


انتهای پیام// ز.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.