اصلاح ذهنیت مردم نسبت به رعایت اصول بهداشتی

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: مهم‌ترین هدف مسئولان حوزه سلامت، اصلاح ذهنیت مردم نسبت به رعایت اصول بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرحمن روحانی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: مهم‌ترین هدف مسئولان حوزه سلامت، اصلاح ذهنیت مردم نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است و اصناف باید در سامانه وزارت بهداشت ثبت‌نام کنند.

او با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در بخش‌ها و همچنین در آی‌سی‌یو در حال افزایش است افزود: برخی از شهروندان بدون ماسک و همانند وضعیت عادی قبل از کرونا در شهر تردد می‌کنند که باید خطر ابتلاء به کرونا را بدانند و بهداشت را رعایت کنند.

روحانی بیان داشت: مردم بیشتر بهداشت را رعایت کنند چراکه تبعات این خستگی دامنه گسترش بیماری کرونا را افزایش خواهد داد و ضرر برگزاری مراسم ها بیشتر از همه متوجه خود مردم می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک ادامه داد: در اداره‌ها و بانک‌های این شهرستان افراد زیادی درگیر این بیماری شده‌اند و مدیران اداره‌ها باید نسبت به رعایت نکات بهداشتی جدی‌تر باشند و کارکنان و ارباب‌رجوع را به استفاده از ماسک و دستکش الزام کنند.

این مقام مسئول گفت: شدت بیماری کرونا نه تنها کم نشده بلکه روزبه‌روز با چهره‌های مختلف افزایش یافته است؛ از این‌رو رعایت توصیه و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی باید از سوی مردم جدی گرفته شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.