معرفی معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان

با حضور مسئولان، معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در حکمی از سوی محمدمهدی نبی زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین احسان فردآقایی به عنوان معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی این اداره کل معرفی شد.

متن انی حکم، بدین شرح است:

حجت الاسلام احسان فردآقایی

باسلام و احترام

حال که کار فرهنگی دغدغه ای است که گاه خواب را از چشمان پرفروغ رهبر معظم انقلاب و سکان دار کشتی انقلاب عظیم اسلامی ایران می رباید، شایسته است آنچه در توان داریم با توکل برخدا و توسل به اهل بیت (ع) بالای دست گرفته و تا پای جان لحظه ای از فعالیت باز ننشینیم.

بی شک اولویت اول و وجهه همت و ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی، امور فرهنگی و تبلیغ است و سوگیری همه برنامه ها و اهداف و راهبردها می بایست در جهت ارتقا روز افزون فعالیت در این زمینه باشد.بنابراین با عنایت به مراتب تعهد، توانمندی و پشتکار  شما به موجب این حکم شما را به عنوان معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان منصوب می نماییم.

همچنین انتظار می رود با ارتباطی موثر با مجموعه های فرهنگی استان و تعامل و استفاده از ظرفیت های آنها شاهد شکوفایی، بالندگی و پویایی بیش از پیش این معاونت باشیم.امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم و راهبردهی نوین سازمان موفق و موید باشید.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.