کنعانی زادگان به دنبال افزایش قرارداد با پرسپولیس

مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال افزایش قراردادش با پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از این شجاع خلیل زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران خواستار افزایش قراردادش با سرخ‌ها شده تا در این تیم بماند.

شجاع قراردادی حدود ۲ میلیارد تومانی با پرسپولیس داشته که خواهان افزایش قرارداد پایه اش شده است.

پس از این اتفاق محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز خواهان افزایش قرارداد شده است و به همین دلیل قرار است با مدیران باشگاه مذاکراتی انجام دهد.

لازم به ذکر است از امروز مرخصی ملی پوشان پرسپولیس برای استراحت بیشتر به پایان رسید و طبق تصمیم یحیی گل محمدی ملی پوشان این تیم باید از امروز در تمرین حاضر می‌شدند، اما از بین نفرات ملی پوش فقط احمد نوراللهی و وحید امیری در تمرینات حاضر شده اند و کنعانی زادگان و نعمتی به تمرین سرخ‌ها نرفتند.

محمد صادق تبار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
ترابی یک و فصل و نیم تو پرسپولیس بازی کرده 4.5 میلیارد طلب داره!!؟؟؟ بیرانوند و خیلی های دیگه همین طور. استقلال آخر هر فصل ستاره هاش فرار می کردن پرسپولیس هیچ تغییری نداشت. این فصل بازیکناش رفتن بابا مسعود تو دو روز 7 تا از ستاره های تاپ لیگ رو جاروب کرد! خیلی ها دارن داد میزنن اینقدر تبعیض نذارید دوستان کار خودشون رو میکنن! وزیر میگه سرخابی ها توی این 5 سال بهترین نتایج تاریخشون رو گرفتن!!!؟؟؟ پرسپولیس همه جام ها رو برده استقلال یه دونه حذفی گرفته از نظر دوستان میشه بهترین نتایج تاریخ! تو حرف زدن هم خودشون رو تابلو میکنن!!! اونایی که دست اندر کارن میدونن تیم نورچشمی یعنی چی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
اونایی که دست اندر کارند میدونند تو این اوضاع بازیکن 700هزار دلاری میخرید یعنی چی با بازیکنای تیمهای دیگه قرارداد میبندید و اون تیمها دستشون به هیچ جا بند نیست یعنی چی؟ قیمت بازیکنای لیگ رو چند برابر کردید با پیشنهاداتتون و صدای باشگاهها رو دراوردید یعنی چی؟ اگر بازیکنتون رفت گرون ترشو خریدید ضمنا بازیکنایی که پرسپولیس خرید تا قبل از حضور تو پرسپولیس معمولی بودند ستاره اسماعیلی فری بود که با پرسپولیس به توافق رسید با سپاهان بشت یا مدافع استقلال که به خاطر پول بیشتر بین پرسپولیس و استقلال استقلاال رو انتخاب کرد وگرنه حامد لک که با تیمش فصل قبل 13 جدول شد ستاره بود یا آقایی که نصف لیگ رو قلعه نوعی روی نیمکت نشونده بودش ستاره ترابی بود که به خاطر پول درست قبل زا بازیای آسیایی رفت جایی که درست عکسش استقلال کریمی رو نگه داشت
آخرین اخبار