سرپرست سپاه آبدانان:

جایگاه نیروی انتظامی، جایگاه رفیعی است

سرهنگ مرادی گفت:جایگاه نیروی انتظامی، جایگاه رفیعی است و از تقدس خاصی در بین مردم برخوردار می‌باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرپرست سپاه آبدانان به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با فرمانده انتظامی آبدانان دیدار کردند.

سرهنگ اسدمرادی سرپرست سپاه آبدانان با حضور در ستاد انتظامی شهرستان آبدانان، ضمن تبریک هفته ناجا به سبزپوشان نظم و امنیت با سرهنگ  محمدسلیمی زاد فرمانده انتظامی آبدانان دیدار و گفت و گو کرد.

او با اشاره به عملکرد مطلوب نیروی انتظامی در پیشگیری از جرائم و برقراری امنیت در سطح شهرستان، گفت: جایگاه نیروی انتظامی، جایگاه رفیعی است و از تقدس خاصی در بین مردم برخوردار می‌باشند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اهمیت مقوله امنیت و ارتقاء احساس امنیت در سطح جامعه بیان کرد:دشمنان انقلاب اسلامی ایران با هجمه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی سعی در ایجاد تفرقه و نامن جلوه دادن ایران اسلامی دارند لذا برای حفظ امنیت پایدار باید تعامل و همکاری موجود بین نیروی انتظامی و سپاه پاسداران هر روز مستحکم‌تر شود.

سرهنگ  محمدسلیمی زاد فرمانده انتظامی آبدانان ضمن تقدیر و تشکر از حضور سرپرست سپاه شهرستان در ستاد انتظامی بر استمرار تعامل سپاه و نیروی انتظامی تاکید کرد و نتیجه این تعامل را افزایش احساس امنیت اجتماعی در شهرستان دانست.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.