هندیانی:

مبارزه با باند‌های بزرگ و سازمان یافته با همراهی سازمان تبلیغات

معاون پیشگیری و کاهش تقاضا ستاد معتقد است رویکرد صرف سلبی و مقابله‌ای در چک آن‌ها برای کاهش قاچاق تاثیرگذار نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز سه شنبه ۲۹ مهرماه تفاهم نامه ای میان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد. مهدی کوشا مدیر کل دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت های مردمی و عبدالله هندیانی معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق در این مراسم حضور داشتند.

هندیانی معاون پیشگیری و کاهش تقاضا ستاد در این مراسم اظهار کرد: کارگروهی را با کارکرد فرهنگی اجتماعی که دستگاه های مختلف از جمله سازمان تبلیغات در آن عضو هستند تشکیل دادیم نهایی شدن بررسی ها در حال انجام است. اگر با رویکرد صرف سلبی و مقابله ای بخواهیم اقدامی انجام دهیم تاثیرگذار نخواهد بود.

این مقام مسئول در ستاد مبارزه با قاچاق تصریح کرد: بنابراین ستاد مبارزه با قاچاق تدوین راهبرد خود را براساس اقدامات پیشگیرانه استوار کرده است و مبارزه در حد باندهای بزرگ و سازمان یافته که تاثیرات کلانی را بر جامعه می گذارد را در دست اجرا دارد. البته ظرفیت و توان سازمان تبلیغات  اسلامی را در این زمینه  بالا می دانیم.

معاون پیشگیری و کاهش تقاضا ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز  با اشاره بر پیامدخروجی این تفاهم نامه تا تاکید کرد: شیوه نامه ای که فرآیندهای اجرایی آن توسط کمیته اجرایی تعیین می شوند نهایت بهره گیری را داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار