عملیات گازرسانی به شهرهای منطقه سیستان آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: عملیات گازرسانی به شهرهای منطقه سیستان با دستور وزیر نفت آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  روابط عمومی شرکت گاز سیستان و بلوچستان، رضا پنجابی مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان اظهارداشت: گازرسانی به منطقه سیستان در پنج فاز انجام می‌شود که سه فاز آن متعلق به شهر زابل بوده و فاز اول آن اجرایی و فاز دوم آن با انتخاب پیمانکار در حال اجرا و فاز سوم آن نیز در مرحله انتخاب پیمانکار است.

او افزود: عملیات مربوط به گازرسانی به شهرهای حوزه سیستان شامل ادیمی، دوست محمد، زهک و محمد آباد بنا به دستور وزیر نفت تسریع و از تاریخ ۱۵ مهرعملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: این عملیات در مجموع نیازمند ۲۸۰ کیلومتر شبکه گذاری و نصب هشت هزار و ۵۰۰ علمک در شهرهای مذکور است.

او  در دیدار با فرمانداران و مسولان دستگاه‌های دخیل در امر گازرسانی به این شهرها برتعامل و همکاری دو سویه تاکید کرد و افزود: گاز رسانی و خدمت به مردم شریف استان افتخاری است که نیازمند یاری و همکاری همه جانبه مسوولان دستگاه‌های اجرایی است.

پنجابی افزود: تلاش‌ها همواره بر این است که با رفع موانع شاهد آسایش و بهره مندی مردم عزیز این شهرها از نعمت گاز طبیعی باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار