هشدار وزیر ورزش ایتالیا به مسئولان برگزار کننده رقابت‌های سری آ

وزیر ورزش کشور ایتالیا به مسئولان برگزار کننده رقابت‌های فوتبال سری آ هشدار داد که خود را برای ناتمام ماندن این بازی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا آماده کنند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا جهان را فراگرفته و به همین جهت پیش بینی می‌شود بار دیگر رقابت‌های ورزشی دستخوش تغییراتی شود.

در همین رابطه "وینچنزو اسپادا فورا" وزیر ورزش ایتالیا گفته است هیچ تضمینی وجود ندارد که فصل جدید رقابت‌های سری آ به طور کامل برگزار شود و از مسئولان برگزاری این مسابقات خواست که برنامه‌های جایگزین دوم و سوم (پلن B و  C) داشته باشند.

اسپادا فورا در همین رابطه گفت: ما می‌توانیم این رقابت‌ها را به پایان برسانیم، اما نمی‌دانم آیا می‌توانیم همه بازی‌ها را برگزار کنیم یا خیر. ما هیچ تضمینی برای انجام بازی‌های سری آ یا دیگر مسابقات نداریم. مسئولان لیگ باید برنامه‌های جایگزین دوم و سوم داشته باشند.

او ادامه داد: وقتی که موارد جدیدی از ویروس کرونا در روز‌های اخیر گزارش شد من درباره شیوه نامه‌های بهداشتی صحبت هایی را بیان کردم، اما اگر باشگاه‌ها و بازیکنان با آن موافق نباشند و آن را رعایت نکنند، نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

از ابتدای ماه اکتبر، تعداد شهروندان ایتالیایی مبتلا به ویروس کرونا به سرعت در حال افزایش بوده است. روز یکشنبه، تعداد موارد کشف شده از ابتلا به کرونا بیش از ۱۱ هزار مورد بود که بیشترین افزایش روزانه در  این کشور در کل دوران همه گیری کرونا بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار