گرایش شورای شهر تبریز به سمت پروژه‌های محله محور

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که شورا قصد دوری از پروژه‌های ویترینی و گرایش به سمت پروژه‌های محله محور را دارد گفت: هیچ اموری نباید بدون برنامه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علی آجودان زاده نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: سال پایانی شورای پنجم به عنوان سال عمرانی نامگذاری شده و بر این اساس بالغ بر هزار میلیارد تومن پروژه عمرانی برای شهر تبریز تعریف شده و در آستانه کلنگ زنی و بهره برداری در خصوص برخی پروژه‌ها هستیم.

او با اشاره به فعالیت‌های کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی افزود:این کمیسیون بر اجرای پروژه‌های مختلف نظارت داشته و کمیسیون در خصوص پیشرفت این پروژه‌ها نظارت کافی را داشته است.

او با بیان این‌که خوشبختانه تمامی همکاران شورایی با برنامه وارد شورا شده‌اند و این شورا، شورای با برنامه‌ای است تشریح کرد: اساسی‌ترین قدم شورا، تدوین برنامه پنج ساله مدیریت کلان شهر تبریز در قالب چشم انداز ۱۲ ساله بوده و درخواست می‌کنم در دوره بعدی شورا نیز به این برنامه توجه شود، چرا که ساعت‌ها در خصوص این برنامه تحقیق و بررسی شده است.

 نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: این برنامه با هدف اجرای پروژه‌ها با برنامه مشخص است، چرا که در گذشته برخی از پروژه‌ها بدون نیاز سنجی اجرا شده و متاسفانه بهره برداری صحیح نیز از آن نشده است.

 آجودان زاده افزود: در جریان نهضت آسفالت نیز با وجود مشکلات اقتصادی بودجه بالایی به این امر اختصاص داده شده است و متولیان آسفالت در شهر ضمانت ۱۰ ساله به آسفالت داده‌اند.

او در ادامه با اشاره به تمرکز شورا به مناطق کم برخوردار اظهار کرد: شورای پنجم سعی در توزیع عادلانه امکانات در مناطق کم برخوردار و برخوردار در سطح شهر بوده است.

او افزود: امیدوارم شورای آتی نیز با توجه به برنامه ۱۲ ساله بدون توجه به موضوعات سلیقه‌ای این روند را ادامه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.