افزایش فعالیت‌های فرهنگی در راستای کاهش طلاق

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در جلسه " کمیته بررسی آسیب‌های اجتماعی شورای فرهنگ عمومی استان "، گفت: فعالیت‌های فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت طلاق افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،جلسه " کمیته بررسی آسیب‌های اجتماعی شورای فرهنگ عمومی استان " با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و اعضای کمیته برگزار شد.

در ابتدای این جلسه احمدحسین فتایی، دبیر شورای فرهنگ عمومی استان ضمن ارائه گزارش کار کمیته و قرائت مصوبات شورا با موضوع بررسی آسیب‌های اجتماعی بخصوص طلاق، گفت: به دنبال افزایش آمار طلاق در استان طی یکسال گذشته، با دستور ریاست شورا و نماینده، ولی فقیه در استان، " کمیته تخصصی بررسی آسیب‌های اجتماعی " در ذیل شورای فرهنگ عمومی تشکیل شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، افزود: در این کمیته از حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی عضو شورا و صاحبنظران حوزه مسائل اجتماعی بهره خواهیم گرفت تا زمینه افزایش فعالیت‌های فرهنگی با محوریت کاهش طلاق در استان را فراهم آورده و از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی به عنوان اصلی‌ترین مرجع تصمیمات فرهنگی استان برای اجرایی شدن این فعالیت‌ها استفاده کنیم.

فتایی در پایان خاطرنشان ساخت: حل معضلات فرهنگی نیازمند زمان و اعتبار ویژه است و انشاالله اثرات فعالیت‌های صورت گرفته در گذشته و برنامه‌های مدون پیش رو در آینده موجب کاهش آمار طلاق در استان خواهد شد که البته یکی از اصلی‌ترین دلایل آن مشکلات اقتصادی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار