عملیات اجرایی ساخت کلانتری ۱۱ در پلدختر آغاز شد

در سومین روز از گرامیداشت هفته نیروی انتظامی عملیات احداث ساختمان کلانتری ۱۱ شهر پلدختر با حضور فرمانده انتظامی لرستان و جمعی از مسئولان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان لرستان پلدختر در حاشیه آیین کلنگ زنی پاسگاه کلانتری ۱۱ شهر پلدختر اظهارداشت: شهرستان پلدختر به دلیل محرومیت اولویت اول استان در احداث و تکمیل پروژه‌ها است.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب افزود: پس از سیل ویرانگر سال ۱۳۹۸ نیرو‌های مسلح و نیرو‌های جهادی ثابت کردند که در تمام صحنه‌ها در خدمت مردم هستند و در مردم یاری از آنچه در توان دارند کوتاهی نمی‌کنند.

او یادآورشد: شهرستان پلدختر از جمله شهرستان‌های استان است که با کمبود فضا در حوزه انتظامی مواجه بود از این رو با پیگیری‌های انجام شده از ۹۶ خانه سازمانی، ۲۵ کلانتری و پاسگاه پنج راهور، یک پلیس راه و هشت ستاد که مجوز آن برای احداث در لرستان صادر شده، چهار پروژه به شهرستان پلدختر اختصاص پیدا کرد.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: برای احداث این پروژه‌ها از کمک‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح سردار سرلشکر باقری و بودجه‌های دولتی استفاده شده است.

مهدیان نسب افزود: پلیس راهور شهرستان پلدختر در هوای گرم در داخل کانکس فعالیت می‌کرد که با پیگیری‌های انجام شده ساختمانی بسیار مجلل برای آن ساخته شده که بخشی از آن تکمیل نشده و امید که در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

او یادآور شد: بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای بازسازی کلانتری قدیم پلدختردر مجتمع انتظامی هزینه شده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود:حدود سه میلیارد تومان برای بازسازی کلانتری ۱۱ شهر پلدختر که در جریان سیل دچار تخریب و آسیب شده مدنظر است که امروز کلنگ‌زنی شد.

مهدیان نسب گفت: با پیگیری‌های انجام شده کار‌های مربوط به احداث ۳۲ خانه سازمانی در پلدختر به پایان رسیده که در روز‌های آینده کلنگ زنی می‌شود.

او افزود:ستاد فرماندهی نیروی انتظامی پلدختر مورد اعتراض و دعوای یک عده بود که بر اساس ابلاغ ستاد کل نصف آن به مردم داده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان لرستان یادآور شد: ترتیب اولویت احداث پروژه‌ها برای تقسیم‌بندی بودجه ستاد استان پس از کلانتری و راهور احداث خانه‌های سازمانی است.

مهدیان نسب افزود: ارتقا پاسگاه انتظامی جایدر پلدختر به کلانتری ۱۲ پیگیری شده و در دستور کار است که باید به تایید ستاد برسد.

او، با بیان اینکه هدف ارتقاء شهرستان پلدختر است، گفت: احداث ایستگاه بازرسی در کنار پاسگاه میانکوه شرقی در پلدختر یا پایین‌تر از آن مصوب شورای امنیت کشور است که ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار