تداوم کمک‌های مومنانه در آذربایجان شرقی

کمک‌های مومنانه به نیازمندان آسیب دیده از کرونا در مناطق مختلف آذربایجان شرقی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، سرهنگ  رشیدی فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی به همت خیران و اهالی روستای علی آباد مراغه تهیه و توزیع شد.

سرهنگ  رشیدی گفت: خیران و اهالی روستای علی آباد با مشارکت بسیجیان حوزه ۹ نجف مراغه برای تهیه این بسته‌ها ۹۰ میلیون تومان کمک کرده اند.

به همت مرکز نیکوکاری باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر (ع) مراغه نیز ۱۰۰ بسته معیشتی به همراه ۱۵۰ بسته آموزشی شامل کیف و نوشت افزار در مراغه توزیع شد.

در هریس ۲۰۰ بسته  نوشت افزار و ۷۰ بسته غذایی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان در اختیار خانواده‌های بی بضاعت و دانش آموزان مستمند منطقه خواجه قرار گرفت.

در شهرستان میانه ۳۰۰ بسته ارزاق به ارزش ۹۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های مومنانه توسط بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور میانه و حوزه بسیج کارمندی و کارگری برای توزیع بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا تهیه و توزیع شد.

در سراب نیز در پی نیاز شدید یک بیمار ریوی به دستگاه اکسیژن ساز و انتشار پیام وی در فضای مجازی، مجمع خیرین سلامت شهرستان یک دستگاه اکسیژن ساز به همراه تجهیزات مورد نیاز به قیمت ۲۲۰ میلیون خریداری و به بیمار نیازمند اهدا کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.