آبرامز: با شکست ترامپ در انتخابات هم کارزار فشار حداکثری علیه ایران پابرجاست

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران مدعی شد کارزار فشار حداکثری صرف نظر از نتیجه انتخابات این کشور تا زمان «تغییر رفتار ایران» ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الشرق الاوسط، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران اعلام کرد کارزار فشار حداکثری دولت واشنگتن متاثر از انتخابات ۲۰۲۰ نیست و حتی با تغییر رئیس جمهور این کشور کماکان به قوت خود باقیست.

الیوت آبرامز مدعی شد فرقی ندارد که نتیجه انتخابات آمریکا چه باشد و چه کسی رئیس جمهور آینده شود، سیاست فشار حداکثری علیه ایران همچنان ادامه دارد.

این مقام آمریکایی در اظهاراتی ادعایی از شکست دونالد ترامپ در انتخابات به عنوان آخرین امید ایران در جهت پایان یافتن کمپین تحریمی علیه خود یاد کرد و گفت: برخی در ایران بر این باورند با شکست ترامپ تحریم‌های و کارزار فشار حداکثری نیز پایان می‌یابد. اما این اعتقاد درستی نیست و چنین چیزی هیچگاه رخ نمی‌دهد. تحریم‌ها تا زمان تغییر رفتار رژیم ایران به قوت خود باقیست. حال رئیس جمهور آتی آمریکا هر کسی می‌خواهد باشد.

آبرامز توهمات رئیس جمهور آمریکا را تکرار کرد و گفت اگر ترامپ در کاخ سفید بماند، ایرانی‌ها به سرعت برای انعقاد توافق هسته‌ای جدید اقدام می‌کنند. زیرا آن‌ها نمی‌توانند تا ۴ سال آینده فشار کارزار تحریمی را تحمل کنند.

نماینده دولت آمریکا تروریسم اقتصادی دولت متبوعش را دارای دستاورد‌های قابل توجه توصیف کرد و گفت این کارزار موجب شده تا ارزش پول ایران در برابر دلار سقوط چشمگیری داشته باشد. آبرامز ابراز امیدواری کرد که در صورت پیروزی جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا او به این مهم که کارزار فشار حداکثری ابزار قدرتمندی علیه رژیم ایران در جهت پایان دادن به رفتار‌های بد این کشور است، پی ببرد.

این مقام آمریکایی همچنین گفت کشورش در حال تدوین یک بسته تحریمی جدید علیه ایران در ماه اکتبر است و او در سفر اخیر به اروپا با متحدان خود در خصوص جمهوری اسلامی ایران رایزنی کرده است.

بسته تحریمی که آبرامز از آن صحبت می‌کند احتمالا در واکنش به تلاش شکست خورده دولت آمریکا در به کرسی نشاندن یکجانبه گرایی خود در جهت جلوگیری از انقضای تحریم‌های تسلیحاتی ایران تدوین می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۴۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
هی آبرامز: در جواب اظهارات سخیف تو کافی است که:
1) تمام جهان آمریکا نیست و ارتباطات جهانی فقط گره خورده به هیئت حاکمه آمریکا نیست.......
2) دارودسته احمق های درجه یک بی منطق و بی عقل کاخ سفید و بی بی ها بدانند که جهان دیگر تک قطبی نیست و یکجانبه گرائی در مقابل چندجانبه گرائی امتحان بین المللی خودش را پس داده بنابراین مقابل درک این موضوع مقاومت نکنید......
3) چه چیز دیگری باقی مانده؟ که در طول 40سال از عمر انقلاب اسلامی ایران شما و متحدان سنتی همراه شما با ابزار تحریم علیه ملت بزرگ ایران به کار نبرده باشید؟ هان؟! پس از کدام بسته موهومی و توهمی تحریمی ایران را تهدید کرده اید؟...............
4) هر چه را که رهبر عظیم الشاءن و مقام عظمای ولایت علیه شما در سخنرانی های خودشان برای بیداری ملت و دولت ایران به عنوان چراغ راهنمای روشن مسیر انقلاب ایراد کرده اند مثل توئی بی ارزش دوباره مهندسی معکوس کرده با روش تبلیغاتی به خورد رسانه های خبری میدهی؟!که آن هم فقط خوراک داخلی برای کارزارهای انتخاباتی شما دارد که تمام رسانه ها و غول های شبکه های جهانی آن را در تاریخ معاصر آمریکا افتضاح بیان کرده اند و یک آبروریزی بزرگ نامیده اند؟.............
ما ملت ایران 40سال است که سگ زرد را برادر شغال دانسته ایم یعنی چه دموکراتها و چه جمهوریخواهان را سرو ته از یک کرباس میدانیم پس هیچ تفاوتی در اصل دشمنی و کینه ورزی از سوی 2حزب فیل و الاغ برای شیری مثل ایران هیچ فرقی ندارد و هر دو تحت سلطه شیر هستند و با دیده حقارت به هر دوی آنها مینگرد.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
هر غلطی میخوایید بکنید دیگه چیزی مونده تحریم نکردید ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
دیروز صف واقعی فروش دلار را تکذیب کردید امرو از ز فشار حداکثری میگید طرف مردمید یا تحریم کننده و دلالان
آخرین اخبار