جولان کرونا در شهرستان زیرکوه

فرماندار زیرکوه از افزایش شمار مبتلایان در شهرستان زیرکوه وثبت روزانه ۴ مورد کرونا مثبت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عربشاهی فرماندار زیرکوه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا با اشاره به وضعیت وخیم ابتلا به ویروس کرونا گفت: آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان زیرکوه افزایش یافته است و در ۱۰ روز گذشته روزانه به صورت میانگین ۴ نفرکرونا مثبت داشته ایم که برای این شهرستان وضعیت خوبی نیست.

او بیان کرد: افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان زیرکوه مانند آمار کشوری نتیجه جدی نگرفتن نکات بهداشتی، افزایش تجمعات خانوادگی و ماسک نزدن است که از مردم می‌ خواهیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از تجمعات خانوادگی زمینه را برای کاهش آمار مبتلایان فراهم کنند.


بیشتر بخوانید


عربشاهی تصریح کرد: هم ‌اکنون ضرورت رعایت دستور العمل ‌های بهداشتی و استفاده از ماسک امری مهم و ضروری بوده که در این میان هر چه رعایت این نکات افزایش داشته باشد، به طور طبیعی با کاهش آمار و شیوع بیماری مواجه خواهیم شد.

در این جلسه بر استفاده از ظرفیت روحانیون و معتمدین، شورا‌ها با همکاری سازمان‌ها و ادارات ذی ربط در جهت آگاهی رسانی و فرهنگ سازی رعایتدستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت ماسک زدن، نکاتی مطرح و بحث وتبادل نظر شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار