احیای ۱۵ واحد صنعتی راکد در اردبیل/ ۴۰ واحد راکد به چرخه تولید باز می‌گردد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از احیای ۱۵ واحد صنعتی راکد و نیمه فعال در طی هفت ماهه نخست امسال در استان اردبیل خبر داد.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در هفت ماهه اول امسال ۱۵ واحد صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته اند که برنامه ریزی‌ها برای تحقق راه اندازی ۴۰ واحد راکد تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

او ضمن تاکید بر رفع موانع تولید و برطرف شدن مشکلات واحد‌های تولیدی، از حمایت‌ها و برنامه‌های این شرکت برای باز فعال سازی واحد‌های صنعتی راکد و نیمه فعال در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه اغلب مشکلات واحد‌های راکد و غیر فعال عمدتاً در زمینه‌های تامین سرمایه در گردش، مشکلات بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی است تصریح کرد: با حل موانع موجود و با همراهی دستگاه‌های اجرایی مربوطه تلاش می‌شود تا این واحد‌های صنعتی نیز در سال جهش تولید احیاء و به چرخه تولید بازگردند.

اهلی کاهش بروکراسی اداری را یکی از لازمه‌های لازم برای جذب سرمایه گذاران در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با کاهش بروکراسی ها، روند سرمایه گذاری‌ها در استان تسهیل و افزایش یابد.

او از جمله برنامه‌های این شرکت برای حمایت از واحد‌های راکد و نیمه فعال را استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار برای باز فعال سازی این واحد‌های تولیدی برشمرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: با توجه به نیاز صنایع به مشاوره و تبیین راهکار‌های مناسب برای افزایش تولید می‌توان به سادگی، عوارض و آسیب‌های متعددی را از دوش صنایع برطرف نمود که در این بین، نقش مشاورین صنعتی بسیار حائز اهمیت و کارگشا خواهد بود.

اهلی ادامه داد: برای رسیدن به اهداف اقتصادی حوزه صنعت و تحقق سیاست‌های جهش تولید، از تمامی ظرفیت‌ها به خصوص کلینیک کسب و کار برای واحد‌های صنعتی استان استفاده خواهیم کرد تا شاهد استمرار رشد و رونق اقتصادی استان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار