بازسازی یک هزار و ۶۸۵ واحد مسکونی در مناطق سیل زده گلستان

آیین افتتاح ۱۰۰ واحد مسکونی در گمیشان با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار حزنی دبیر قرارگاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی سپاه در آیین افتتاح ۱۰۰ واحد مسکونی گمیشان گفت: در سپاه باید افتخار کنیم که کنار همه وظایف و ماموریت‌های قانونی خود در کنار مردم ایران اسلامی بوده ایم.

او افزود: در زلزله، در طوفان و در سیل تمام توان خود را به کار گرفتیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمت رسان مردم باشیم.

سردار حزنی گفت: سپاه نینوا تاکنون یک هزار و ۷۱۰ پروژه عمرانی در این استان با بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان افتتاح کرده است.

او افزود: مردم اگر از اقدامات ما احساس رضایت داشته باشند خداوند نیز از ما راضی خواهد بود و ما باور داریم یکی از بالاترین عبادات خدمت به مردم است.

سردار حزنی گفت: سپاه استان‌های خراسان رضوی و گیلان به عنوان معین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گلستان فعالیت داشتند.

او افزود: در حال برنامه ریزی برای پروژه بزرگ توزیع جهیزیه برای مردم شریف و نجیب استان هستیم تا از نظر معیشتی هم کنار مردم باشیم.
سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان  هم در این مراسم گفت: ما در سیل گلستان ۳۲ هزار نیروی بسیجی را در قالب دو هزار و ۶۵ گروه جهادی به کار گرفتیم تا خدمت رسان مردم باشیم.

او از بازسازی یک هزار و ۶۸۵ واحد مسکونی در سیل گلستان خبر داد و افزود: کار ساخت ۲۷۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی را با مشارکت سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی و سپاه قدس استان گیلان به اتمام رساندیم.

سردار ملک شاهکویی گفت: ما همچنان در خدمت مردم آسیب دیده از سیل خواهیم بود و همانطور که روز‌های آغازین سیل سال گذشته گفتیم تا لحظه آخر کنار مردم خواهیم بود و لحظه‌ای خدمت به مردم را متوقف نخواهیم کرد.

او افزود: کم کردن آلام مردم در هر عرصه‌ای را رسالت خود می‌دانیم چراکه معتقدیم این مسئله عین پاسداری از انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.