افتخاری دیگر برای شهر هوشمند مشهد؛

مشهد رتبه دوم شهر‌های پایدار جهان را کسب کرد

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: مشهد، مقام دوم شهر‌های هوشمند جهان را در چهارمین دوره جایزه جهانی WeGo کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجواد رجائیان مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: در چهارمین دوره جایزه جهانی WeGo که به همت سازمان جهانی شهر‌های هوشمند پایدار موسوم به WeGo برگزار می‌شود، پروژه «سامانه یکپارچه مدیریت پسماند (سیمپ)» شهرداری مشهد در بخش شهر‌های پایدار به مقام دوم و مدال نقره دست یافت.

او افزود: سامانه و نرم‌افزار جمع‌آوری هوشمند پسماند که با نام سیمپ در شهر مشهد از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ایجاد شد و توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری به بهره‌برداری رسیده است، پس از طی یک سال از شروع طرح موفقیت‌آمیز بوده و منتج به افزایش چشمگیر تفکیک زباله از مبدأ توسط شهروندان شده است.

بیشتر بخوانید


مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد ادامه داد: چهارمین دوره جایزه بین‌المللی WeGo ویژه سازمان‌ها و دولت‌های محلی شهر‌های جهان در حوزه شهر هوشمند و همچنین شرکت‌ها و مجموعه‌های فناوری که در حوزه شهر هوشمند همکاری داشته‌اند، برگزار شد.

رجائیان بیان کرد: چهارمین دوره جایزه جهانی WeGo در شش بخش کارآمدی مدیریتی، فناوری‌های نوظهور، حمل و نقل، شهر همگان، شهر ایمن و شهر پایدار برگزار شد که مشهد در بخش شهر پایدار موفق به کسب رتبه دوم جهان شد.

او تصریح کرد: طرح‌های گوناگونی با هدف پایداری و تاب‌آوری شهر مشهد با هدف تسهیل زندگی شهروندان طی سال‌های اخیر به اجرا در آمده که در صورت همراهی شهروندان، می‌تواند کیفیت زندگی در شهر را ارتقا داده و فرایند انجام امور را تسهیل کند.


انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.