تغییرات پیش روی کنداکتور نمایشی شبکه یک/ «ایلدا» آنتن را به «خانه امن» می‌سپارد

قسمت آخر سریال تلویزیونی «ایلدا» دوم آبان ماه پخش می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «ایلدا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی از تولیدات گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم است. پخش این سریال ۲۵ قسمتی جمعه (2 آبان) به پایان می‌رسد.

ایلدا یکی از مجموعه‌های پربازیگر و از تولیدات سیما فیلم است که در آن بیش از ۳۵ بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون با گریم‌های متفاوت فعال بازی کرده اند. همچنین بیش از ۱۰۰ بازیگر تلویزیون و تئاتر لرستان در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

قرار است از هفته آینده، سریال «چادر گلدار» به کارگردانی محسن یوسفی در ۶ قسمت روی آنتن شبکه یک برود.

چادر گلدار جزو اپیزودهای مجموعه تلویزیونی «روز‌های بهتر» و در مورد دوستی دو مادربزرگ است که مینا جعفرزاده و مهتاج نجومی نقش آنها را بازی می‌کنند.

دیگر بازیگران سریال چادر گلدار عبارتند از:

رامین ناصر نصیر، علیرضا استادی، سوگل طهماسبی، محمد رسول صفری، افشین نخعی، سمیرا حسینی، شبنم معززی، خسرو احمدی و فرشید صمدی پور.

مجموعه ۵۰ قسمتی «خانه امن» هم که روایتی جذاب و پر هیجان از یک پرونده جاسوسی- امنیتی است، پس از مینی سریال «چادر گلدار» روی آنتن شبکه یک می‌رود.

خانه امن به نویسندگی حسین تراب نژاد است و پس از سارق روح و ترور خاموش، سومین همکاری مشترک ابوالفضل صفری در مقام تهیه کننده، احمد معظمی کارگردان و مرتضی اصفهانی طراح و مشاور پروژه، با موضوعات خاص و هیجان انگیز امنیتی محسوب می‌شود.

این سریال در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای محصول مرکز سیما فیلم و از لوکیشن‌های متعدد، بازیگرانی متنوع و داستانی پرفراز و نشیب برخوردار است.

حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیماتیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی و سوگل طهماسبی بازیگران اصلی این سریال هستند که از ۱۰ آبان روی آنتن شبکه یک می‌رود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار