حفظ امنیت و آرامش گردشگران از مهمترین اولویت‌های ناجا است

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: در حوزه گردشگری تمامی دغدغه ما حفظ امنیت و آرامش گردشگران ورودی به ویژه گردشگران خارجی است که به منطقه سفر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با تمام توان در حوزه حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی کشور عمل کرده و تداوم این اقدامات از وظایف ما به شمار می‌رود.

او حفاظت از میراث‌فرهنگی را جزو وظایف نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: در این راه سالانه تعدادی از نیروهای ما به درجه شهادت نائل می‌شوند که حفاظت از این میراث برای ما افتخار است چرا که این تاریخ در دست ما امانت بوده و باید به دست آیندگان برسد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: در حوزه گردشگری تمامی دغدغه ما حفظ امنیت و آرامش گردشگران ورودی به ویژه گردشگران خارجی است که به منطقه سفر می‌کنند چرا که یکی از اولویت‌های ما استفاده گردشگران از ظرفیت‌های گردشگری استان بدون دغدغه امنیتی است.

حسینی بیان کرد: با اقداماتی که در سال‌های اخیر در حوزه گردشگری استان انجام شده عملا شاهد افزایش ورود گردشگران به استان هستیم به طوری که براساس گزارش پلیس راهور در دو سال گذشته افزایش قابل توجه ورود گردشگران به استان را شاهد بودیم و این امر بیانگر فعالیت‌های موثر و مناسب اداره‌کل میراث‌فرهنگی در استان است.

او از هماهنگی با پلیس راهور برای برخورد مناسب و با ملایمت با گردشگران ورودی به استان خبر داد و افزود: باید با این اقدامات تلاش کنیم تا گردشگران با خاطره‌ای خوش استان را ترک کرده و زمینه برای سفر مجدد آنها به استان فراهم شود.

نادر فلاحی ،مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز با اشاره به هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی با میراث فرهنگی استان گفت: این همکاری‌ها زمینه‌ برای برخورد قاطع با متخلفان در حوزه میراث‌فرهنگی را فراهم آورده است.

او بیان کرد: ما قدران زحمات تمامی پرسنل نیروی انتظامی هستیم چرا که استقلال و اقتدار کشور ایران مرهون امنیتی است که در سایه فعالیت ناجا به وجود آمده است و همکاری پرسنل ناجا ضامن حفظ میراث فرهنگی در کشور شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: توسعه گردشگری بدون ایجاد امنیت و آرامش محقق نخواهد شد و همکاری نیروی انتظامی به ویژه راهور و پلیس پیشگیری به ویژه در ایام پیک سفر شایسته قدردانی و جبران‌ناپذیر است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.