برگزاری انتخاباتی رقابتی و سالم در هیات فوتبال کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید براینکه خواهان انتخاباتی رقابتی و سالم در هیات فوتبال استان هستیم، گفت : به عملکرد فدراسیون نسبت به رد صلاحیت گسترده کاندیدا‌های انتخابات هیات فوتبال استان اعتراض داریم و خواهان اصلاح این رویه هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن مجمع انتخابات هیات فوتبال استان و حواشی این روز‌های آن، گفت : از مجموع ۱۳ نفری که به عنوان کاندیدا برای انتخابات هیات فوتبال کرمانشاه ثبت نام کردند، پنج نفر آن‌ها به دلیل ناقص بودن مدارکشان و هفت نفر را هم به این دلیل این که به زعم فدراسیون در خصوص سوابق مدیریتی شاخص‌های لازم را نداشته اند، رد صلاحیت شده اند.

او گفت : هرچند می‌دانیم اساسنامه فدراسیون مشکل دارد، اما فدراسیون در این رابطه بسیار بد عمل کرده و به نوعی تفسیر به رای کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید براینکه خواهان انتخاباتی رقابتی و سالم هستیم، افزود: به عنوان متولی ورزش استان، نسبت به رد صلاحیت گسترده کاندیدا‌های انتخابات هیات فوتبال استان اعتراض داریم و با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش نسبت به این مسئله ورود خواهیم کرد.

رحیمی افزود: طبق وظیفه ذاتی که داریم نسبت به این مسئله ورود می‌کنیم، چراکه نمی‌خواهیم انتخاباتی یکطرفه و بدون رقابت سالم برگزار شود.

او با ابراز نارضایتی از عملکرد هیات فوتبال استان گفت: باوجود پتانسیل‌های خوبی که داریم، کرمانشاه باید هم اکنون حداقل دو تیم در لیگ‌های مختلف فوتبال می‌داشت، اما متاسفانه از آنجایی که عملکرد هیات فوتبال خوب نبوده، نماینده‌ای در لیگ‌های بالا نداریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار