یادواره شهدای نیروی انتظامی و روحانی دلیجان

یادواره شهدای نیروی انتظامی وروحانی شهرستان دلیجان در مسجد امام حسن مجتبی برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همزمان با هفته نیروی انتظامی یادواره شهدای نیروی انتظامی وروحانی شهرستان دلیجان باحضورمردم، خانواده شهدا و مسئولان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی درمسجدامام حسن مجتبی برگزارشد.

شهرستان دلیجان۷ شهید نیروی انتظامی و ۲ شهیدروحانی تقدیم انقلاب کرده است

همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرماندار شهرستان دلیجان با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار کرد و در این دیدار از نیروی انتظامی برای تامین امنیت، پیشگیری و کاهش جرائم قدردانی کرد.

"وحید براتی زاده" فرماندار شهرستان دلیجان در این دیدار ضمن تبریک هفته ناجا گفت: امنیت و نظم ملموس و مشهود و کاهش جرایم در شهرستان دلیجان حاصل تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی است.

براتی زاده از ناجا به عنوان یک دستگاه موفق در انجام مأموریت تأمین امنیت و نظم یاد کرد و گفت: دشمنان نظام به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام هستند که به یاری خدا این مکر آنان خنثی خواهد شد و این با تلاش نیرو‌های مسلح محقق می‌شود و در این بین نیروی انتظامی سهم بسزایی دارد.

او با اشاره به اینکه نیروی انتظامی سردمدار تامین امنیت در جامعه است از زحمات و تلاش‌های سبز پوشان عرصه نظم و امنیت تقدیرکرد.

سرهنگ " مجتبی جمالی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه انتظامی این شهرستان در نیمه نخست امسال گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی مطلوب مردم و مسئولان شاهد ارتقاء احساس امنیت باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.