روحانی در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

دولت همواره پشتیبان نیروی انتظامی خواهد بود

رئیس جمهور تاکید کرد که دولت همواره پشتیبان نیروی انتظامی خواهد بود و اطمینان داریم که این نیرو با پیروی از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مسیر رشد و تعالی را با سرعتی مضاعف طی خواهد کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، حضور در پهنه گسترده جغرافیای ایران و ایجاد فضای امن و آرام در شهرها، روستا‌ها و نقاط مرزی را بخشی از ماموریت‌های این نیروی خدوم دانست و گفت: نیروی انتظامی در شرایط گوناگون کشور به خوبی از عهده ماموریت خود برآمده و تحسین و رضایت مردم را کسب کرده است.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر ایران، قرین با شجاعت و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت، ولی عصر (عج) خالصانه و بی‌ادعا با بذل جان خود در ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه تلاش فراوان نموده‌اند.

نقش و ماموریت نیروی انتظامی تنها به برقراری نظم و حفظ امنیت اجتماعی محدود نمی‌شود بلکه جان برکفان این نیرو در همراهی و هم‌افزایی با سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی نیز گام‌های بلندی برداشته‌اند.

حضور در پهنه گسترده جغرافیای ایران، اعم از زمین، هوا و دریا و ایجاد فضای امن و آرام در شهرها، روستا‌ها و نقاط مرزی، تنها بخشی از ماموریت‌های این نیروی خدوم است که در شرایط گوناگون کشور به خوبی از عهده آن برآمده و تحسین و رضایت مردم را کسب کرده است، که کسب تحسین و رضایت مردم، بالاترین و ارزشمندترین هدفی است که در راه تحقق آن از هیچ اقدامی نباید فروگذاری کرد.

در همین ایام فعلی که شیوع ویروس کووید ۱۹ در کنار تحریم‌های ظالمانه و ضدانسانی، شرایط سختی را برای کشور رقم زده است، شاهدیم که نیروی انتظامی از هیچ کمکی دریغ نکرده و انشاءالله با جدیتی که در راه اجرای دقیق پروتکل‌های مربوط به استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از خود نشان خواهد داد، امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد کاهش محسوس آمار‌های ابتلاء و فوت ناشی از بیماری کرونا در کشور باشیم.

هفته ناجا فرصت مغتنمی برای بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان نظم و امنیت و یادآوری خدمات بزرگ و قدردانی از یکایک کارکنان، مأموران، مدیران و فرماندهان عزیزی است که ماموریت خطیر خویش را به انجام رسانده و می‌رسانند.

اینجانب موفقیت‌های به دست آمده را ارج می‌نهم و با تبریک هفته نیروی انتظامی به خانواده معظم شهدای ناجا، سلسله مراتب فرماندهی و همه پرسنل تحت پوشش، اعلام می‌دارم که دولت جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان نیروی انتظامی خواهد بود و اطمینان داریم که این نیرو با پیروی از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و سیاست‌های عالیه نظام جمهوری اسلامی، مسیر رشد و تعالی را با سرعتی مضاعف طی خواهد کرد و هم‌چنان مأمن و پناهگاه مردم خواهد ماند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار