نمازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتخابات ریاست جمهوری کمتر از ۵ گزینه داشته باشد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: نظر شخصی من این است که در انتخابات ریاست جمهوری نباید بیش از ۵ گزینه حضور داشته باشد، زیرا انتخابات پیچیده و سخت می‌شود.

1///علی نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و گزینه‌های روی میز انتخاباتی احزاب اظهار کرد: حضور و اعلام آمادگی نامزد‌هایی مشخص و متنوع در انتخابات را باید به فال نیک گرفت.

او ادامه داد: اعلام آمادگی برخی افراد برای انتخابات ریاست جمهوری امسال نشان می‌دهد که تمام سیاسیون نظام را قبول دارند و علاقه‌مند به کار برای این کشور و نظام هستند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران تصریح کرد: آقای مرعشی در مصاحبه اخیر خود هم اعلام کرده که ۶ نفر از حزب کارگزاران قرار است در انتخابات امسال ثبت نام کنند که به نظر من باید از این اعلام آمادگی تشکر کرد.

نمازی بیان کرد: اصلاح‌طلب‌ها بهتر است برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کنند و امیدوارم تایید صلاحیت شوند، زیرا نیاز به رقابت داریم تا مشارکت حداکثری صورت گیرد، این مشارکت برای نظام امری مناسب و مهم است.

او یادآور شد: به نظر من اصولگرایان هم باید فعالیت کنند تا دو ائتلاف بزرگ در دو جناح شکل گیرد و شاهد انتخاباتی منصفانه و مناسب باشیم، زیرا فضا سرد شده و تصمیم در عدم مشارکت در انتخابات گرفته شده است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اینکه مردم از گزینه معرفی شده استقبال کنند یا خیر، موضوعی مبهم است که کار احزاب را سنگین می‌کند، یعنی وظیفه احزاب این است که به معرفی افراد بپردازند تا مردم اطلاعات کافی داشته باشند.

نمازی تاکید کرد: لازم است که شورای نگهبان و وزارت کشور به مردم اطمینان دهند که روند انتخابات تغییر کرده، همچنین نظر شخصی من این است که در انتخابات ریاست جمهوری نباید بیش از ۵ گزینه حضور داشته باشد، زیرا انتخابات پیچیده و سخت می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
فرقی ندارد چه یک نفر وچه ده نفر!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار