جشنواره ابوذر برای ارسال آثار ۲ ماه مهلت داد

۳۰ آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ احسان ربیعی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی با اشاره به فراخوان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: ۳۰ آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره است.

سرهنگ ربیعی افزود: جشنواره رسانه‌ای ابوذر هر ساله در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود که در این جشنواره آثار رسانه‌های کشور که در بازه زمانی دی ماه سال قبل تا آذر ماه امسال تولید شده اند به دبیرخانه استانی ارسال و در سطح استان به رقابت می‌پردازد.

او اضافه کرد: اصحاب رسانه استان مرکزی برای برای شرکت آثار خود در جشنواره استانی باید هم زمان با ثبت و بارگزاری اثر در پایگاه جشنواره، اثر را به شماره ۰۹۱۸۴۰۴۸۴۹۰ در پیام رسان ایتا یا تلگرام هم ارسال نموده و ارسال شدن اثر خود را به همان شماره پیامک کنندد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی با بیان اینکه هر ساله آثار برگزیده استانی توسط دبیرخانه هر استان به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال و در رقابت ملی شرکت داده می‌شد تصریح کرد:، اما دو سال اخیر با راه اندازی پایگاه ویژه جشنواره به نشانی aboozarha.ir امکان ارسال مستقیم و هم زمان آثار به دبیرخانه مرکزی جشنواره فراهم شده است.

او ادامه داد: سال گذشته به دلیل وقوع حوادث متعدد در پاییز و زمستان که نهایتا به فراگیری کرونا رسید، برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره استانی به تعویق افتاد، لذا در جشنواره امسال آثار سال گذشته نیز در رقابت شرکت داده خواهند شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.