پنجمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی در تبریز برگزار می‌شود

 پنجمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی در آذرماه امسال به میزبانی دانشگاه آزاد واحد تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، ابراهیمی دبیر علمی پنجمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه پنجمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی دهم آذرماه امسال برگزار می‌شود گفت: این جشنواره با رویکرد آموزشی و نمایشگاهی و نیز انتخاب برترین آثار اعضای هیات علمی و دانشجویان در حوزه نانو فناوری در بخش‌های چاپ مقاله، پژوهشگر برتر، کتاب چاپ شده، طرح پژوهشی خاتمه یافته، اختراع ثبت شده و محصول و بیش محصول واحد فناور به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 ابراهیمی با اشاره به مهمترین ویژگی‌ این جشنواره نسبت به دوره‌های قبل گفت: در این دوره صاحبان صنایع حضور دارند و می‌توان با فناوران و محصولات حوزه نانو فناوری ارتباط مستقیم داشت.

او افزود: برگزاری دوره آموزشی نانو فناوری در الکتروشیمی، نانوبیوپزشکی، نانو الکترونیک و نانو مواد ساختمانی و شیمیایی توسط نخبگان و پیشکسوتان این علم از ویژگی های دیگر این جشنواره است.

ابراهیمی گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.۵ nanofestival.iaut.ac.ir در این جشنواره ثبت نام و آثار خود را به ایمیل این جشنواره تا ۱۵ آبان ماه امسال ارسال کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما حالا میگویند پشیمان شدیم لطفا رسیدگی فوری نمایید