تعویق لیگ بیستم؛ توفیق اجباری برای صنعت نفت آبادان

تعویق چند روزه لیگ برتر فوتبال برای سیروس پورموسوی و شاگردانش در تیم صنعت نفت پیامد‌های مثبتی دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که قرار بود بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال از تاریخ ۱۰ آبان ماه برگزار شود، با تصمیم فدراسیون پزشکی ورزشی و موافقت هیئت رئیسه سازمان لیگ شروع این مسابقات به ۱۶ آبان ماه موکول شد.

تعویق ۶ روزه لیگ برتر برای بسیاری از تیم‌ها اتفاق مثبتی است و پس از فصل نقل و انتقالات، به آن‌ها فرصت بیشتری می‌دهد تا ضمن رسیدن به هماهنگی بیشتر، روی برنامه‌های تاکتیکی تیم خود تمرین بیشتری انجام دهند.

در این میان تیم صنعت نفت آبادان که پس از پایان فصل گذشته بیشتر مهره‌های کلیدی خود را از دست داد، با جذب چند چهره جدید به تیم متفاوتی تبدیل شده و استخوان بندی آن دستخوش تغییرات زیادی شده است. به همین دلیل تعویق لیگ برتر می‌تواند فرصت مناسبی در اختیار پورموسوی و شاگردانش قرار دهد تا ناهماهنگی‌های خود را از بین ببرند و به نظم و انسجام ایده آل برای حضور در لیگ برتر برسند.


بیشتر بخوانید


از طرف دیگر بازیکنانی مانند علی عبدالله زاده، حکیم نصاری، محمد طیبی و علی پورمحمد به دلیل آسیب دیدگی در تمرینات زردپوشان حضور ندارند و تاخیر چند روزه در برگزاری بازی‌های هفته اول، می‌تواند منجر به همراهی آن‌ها با تیمشان در بازی مقابل پیکان شود.

صنعت نفت آبادان روز ۱۶ آبان ماه در ورزشگاه خانگی خود میزبان پیکان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.