استاندار ایلام:

مردم از عملکرد نیروی انتظامی رضایتمند هستند

سلیمانی ‌دشتکی گفت: امروز مردم از عملکرد نیروی انتظامی رضایت بالایی دارند و این یک افتخار بزرگ برای حافظان نظم و امنیت در کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی ‌دشتکی استاندار ایلام در نشستی با فرمانده و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی استان ایلام ،ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی ، از مجموعه تلاش‌ها و زحمات نیروی انتظامی استان تشکر کرد و گفت: امروز مردم از عملکرد نیروی انتظامی رضایت بالا دارند و این یک افتخار بزرگ برای حافظان نظم و امنیت در کشور است.

او عملکرد نیروی انتظامی را در رخداد‌ها و حوادث مختلف قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی در حماسه بزرگ اربعین، در حادثه سیل فروردین ماه، در مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا، در امنیت مرزها، در مبارزه با کرونا و ... نقش آفرینی بی بدیلی داشته است.

استاندار ایلام افزود: این نیروی خدوم و زحمتکش در مقوله‌های مختلف، چون نظم اجتماعی، ارتباط و تعامل با مردم با صبر و حوصله و حفظ حرمت مایه آرامش بوده و در برخورد با دشمن و حفظ حریم مرز‌ها مقتدر و باصلابت ظاهر شده است.

او با عنوان این مطلب که در استان همدلی بسیاری خوبی بین ارکان نظام، نماینده ولی فقیه و امام جمعه‌ی محترم ایلام، ائمه جمعه، مجموعه نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی، سپاه و بسیج و مردم برقرار است، اظهار کرد: امروز این همدلی و همراهی باعث قرار گرفتن استان در مسیر توسعه شده است.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه به ابتکار نیروی انتظامی در حل و فصل کردن معضلات اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی با تشکیل هیئت‌های صلح گام بلندی در جهت مشارکت بیشتر مردم در حل تنش‌های اجتماعی انجام داده است.

او بیان کرد: به عنوان نماینده نظام به وجود نیروی انتظامی افتخار می‌کنم و در راستای پیشبرد اهداف بلند این مجموعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.