سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام مطرح کرد;

تلاش پلیس امنیت اقتصادی به منظور جهش تولید و صادرات

سرهنگ کیانی گفت: پلیس امنیت اقتصادی در راستای جهش تولید و صادرات و در نهایت شکوفایی اقتصادی در سطح استان ایلام از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهدی کیانی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام در  نشست تعاملی با فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان ایلام با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل پلیس با فعالان بخش خصوصی گفت: پلیس امنیت اقتصادی در راستای جهش تولید و صادرات و در نهایت شکوفایی اقتصادی در سطح استان ایلام از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

او ادامه داد: پلیس براساس وظایف قانونی خود با نهایت توان در راستای برخورد با اخلالگران اقتصادی که امنیت اقتصادی استان را به مخاطره می‌اندازند اقدام و در این مسیر از هرگونه اقدام تعاملی و دو سویه با فعالان بخش خصوصی در راستای فعالیت‌های سالم اقتصادی در سطح استان استقبال می‌کند.

در ادامه جلسه تعدادی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی ، تجار و بازرگانان حاضر در جلسه ضمن تبریک هفته ناجا، اقدام پلیس امنیت اقتصادی در راستای برگزاری جلسه تعاملی با بخش خصوصی را نشان از عزم پلیس برای تحقق شکوفایی و رفع موانع تولید استان قلمداد کردند و در زمینه فعالیت‌های اقتصادی آمادگی همه جانبه خود را به منظور تعامل و همکاری مشترک اعلام نمودند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.