کشف بیش از ۱۹۰ کیلو تریاک در محور نی‌ریز - سیرجان/دستگیری باند سارقان منزل در شیراز با ۱۰۰ فقره سرقت

مهم‌ترین حوادث ۳۰ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۳۰ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


کشف بیش از ۱۹۰ کیلو تریاک در محور نی‌ریز - سیرجان

فرمانده انتظامی فارس گفت: ۱۹۵ کیلو تریاک در بازرسی از یک وانت نیسان در محور نی‌ریز - سیرجان، کشف و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس درباره کشف تریاک در محور نی‌ریز – سیرجان، بیان کرد: کارکنان انتظامی نی‌ریز به همراه ماموران یگان تکاوری استان با اقدامات فنی و تخصصی، از تردد یک خودرو وانت نیسان حامل تریاک در محور‌های مواصلاتی مطلع شدند.

او افزود: ماموران سریعا به محل مورد نظر اعزام و ضمن استقرار ایست و بازرسی محسوس و نامحسوس، خودرو وانت نیسان را توقیف و موفق شدند در بازرسی از آن، ۱۹۵ کیلو تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: اقدامات قاچاقچیان در این استان به هیچ وجه از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند.

دستگیری باند سارقان منزل در شیراز با ۱۰۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان منزل و کشف ۱۰۰ فقره سرقت از آن‌ها در شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی فارس درباره دستگیری باند سارقان در شیراز، گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سریالی منزل به شیوه بالکن و پنجره روی در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، مشخص شد سارقان در اوایل شب خصوصا ایام تعطیل که شهروندان برای تفریح و یا دید و بازدید از منزل خود خارج می‌شوند با ورود به منازل از طریق بالکن و پنجره اقدام به سرقت اموال کم حجم و با ارزش می‌کنند.

سرهنگ حبیبی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس، موفق به شناسایی اعضای باند سارقان منزل در یکی از محله‌های شیراز شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر ۴ نفر سارقان منزل که اعضای یک باند بودند را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۱۰۰ فقره سرقت منزل در شیراز اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت خروج از خانه و مسافرت طولانی، منازل خود را به افراد مورد اعتماد خصوصا همسایگان بسپارند و حتی الامکان آن را مجهز به آژیر و دوربین مدار بسته کنند.

دستگیری سارق خودرو در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک سارق در شیراز که با پراید مسروقه بود، خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز درباره دستگیری راننده سارق در شیراز، گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۲۳ گلدشت شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک سواری پراید که در یک کوچه خلوت بود مشکوک شدند.

او افزود: پس از استعلام از مرکز مشخص شد که پلاک نصب شده مسروقه و متعلق به سواری آردی و خودرو دارای سابقه سرقت نیز است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه سارق حرفه‌ای در بازجویی اولیه به سرقت خودرو در شیراز اقرار کرد، گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه در بازرسی از آن خودرو یک عدد پلاک مسروقه متعلق به یک سواری پراید نیز کشف شد، از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی، وسائط نقلیه خود را به تجهیزات ضد سرقت مجهز کنند.

کشف ۲۲ کیلو تریاک در شهرستان زرین‌دشت

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از کشف ۲۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در شهرستان زرین‌دشت خبر داد.

سرهنگ محمد بردبار فرمانده انتظامی زرین‌دشت گفت: ماموران انتظامی زرین‌دشت در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک سواری سمند مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کپسول گاز جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ بردبار تصریح کرد: در این رابطه ۲ قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.