آکسیوس: اسرائیل از ۱۱ سال پیش در بحرین سفارت مخفی دارد

یک پایگاه خبری آمریکایی فاش کرده که رژیم صهیونیستی از ۱۱ سال پیش اقدامات دیپلماتیک خود را در بحرین از طریق یک سفارت مخفی پیش برده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری «آکسیوس» در گزارشی فاش کرد که اگرچه اخیرا توافق میان بحرین و رژیم صهیونیستی به امضا رسیده، اما این رژیم از ۱۱ سال پیش تاکنون سفارتی مخفی در «منامه» داشته است.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی از ۱۱ سال پیش اقدامات دیپلماتیک خود را در بحرین از طریق یک دفتر دیپلماتیک محرمانه پیش می‌برده است.

آکسیوس می‌گوید که رژیم صهیونیستی به مدت بیش از یک دهه روابط دیپلماتیک خود را با بحرین به صورت مخفیانه پیش برده، اما وجود این دفتر دیپلماتیک محرمانه بوده تا اینکه اخیرا گزارشی کوتاه از پایگاه صهیونیستی «کان» از این روند محرمانه پرده برداشته است.


بیشتر بخوانید:ک


ایده ایجاد این دفتر دیپلماتیک مخفی در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ و در جریان دیدار میان مقامات بحرین و رژیم صهیونیستی مطرح شده و سال ۲۰۰۹ نیز این دفتر دیپلماتیک تحت عنوان نهادی با نام «مرکز توسعه بین‌المللی» به ثبت رسیده است.

روز یکشنبه هیئتی از رژیم صهیونیستی با حضور در منامه تفاهم‌نامه‌ای هفت بندی را با وزیر خارجه بحرین به منظور تقویت روابط دیپلماتیک دو‌ جانبه امضا کردند.

وزیر خارجه بحرین و نمایندگان رژیم صهیونیستی در منامه بیانیه‌ای مشترک متشکل از هفت بند را در مورد تقویت و تحکیم روابط دو جانبه امضا کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار