تاکید رئیس قوه قضائیه برای تعقیب عاملان شهادت، شهید محمدی

رئیسی در تماس تلفنی با خانواده شهید محمدی بر پیگیری و برخورد قاطعانه با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در تماس تلفنی با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر محمد محمدی ضمن دلجویی از این خانواده، بر پیگیری و برخورد قاطعانه با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به نحوه شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر گفت: این حادثه یک آزمون برای شهید بود که در آن سربلند بیرون آمد چرا که در مقابله با منکر ایستادگی کرد و این ایستادگی موجب شهادتش شد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه یک آزمون هم برای ماست که نگذاریم خون شهید پایمال شود، گفت: همکاران ما وظیفه دارند تعقیب مسببین این حادثه را با سرعت، دقت و در نظر گرفتن همه جوانب در دستور کار قرار داده و هم شما و هم مردم را در جریان این پیگیری قرار بدهند.

رئیسی بیان کرد: فساد و منکر ماندگار نیست و ماندگاری از آن حق است و انشاالله این شهید با سید الشهدا علیه السلام، علمدار امر به معروف و نهی از منکر محشور شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار