مراجعه بیش از ۲۱ هزار بیمار به تریاژ بیمارستان‌های سانترال خراسان شمالی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مراجعه ۲۱ هزار و ۵۶۹ بیمار در ۶ ماه نخست امسال به تریاژ بیمارستان‌های سانترال دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، قاسم بیانی  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  گفت: از این تعداد ۸ هزار و ۹۰۲ بیمار در سه ماه نخست و ۱۲ هزار و ۶۶۷ بیمار در سه ماهه دوم امسال به تریاژ بیمارستان‌های سانترال مراجعه کردند.

بیانی به اقدامات مرتبط با بیماری کووید ۱۹ در این مدت اشاره کرد و افزود: به منظور سرعت بخشیدن به ریپورت‌های تصویربرداری پزشک رادیولوژیست به تعداد نیاز استان تا حدی تامین و توزیع شد.


بیشتر بخوانید


او از راه اندازی و اجرای دوراپزشکی در بیمارستان‌های امام حسن (ع) بجنورد و آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان در این مدت خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر امکان درخواست مشورت از ۳ متخصص عفونی، ریه و آی سی یو به شکل دوراپزشکی فراهم است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  عنوان کرد: در خصوص نتایج آزمایش‌ها و نیز پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام شد تا پرونده‌ها به شکل کاغذی و الکترونیکی الصاق شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.