هواشناسی بوشهر شرایط جوی و دریایی را به نسبت آرام پیش‌بینی کرد

هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد امروز و روز‌های آینده در اغلب نقاط استان شرایط جوی و دریایی به نسبت آرام است.

هواشناسی بوشهر شرایط جوی و دریایی را به نسبت آرام پیش‌بینی کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ساعاتی از بعدازظهر امروز در قسمت‌های مرکزی خلیج فارس با وزش باد‌های شمالی به طور نسبی ارتفاع موج و تلاطم دریا افزایش می‌یابد.

محمدرضا انصاری افزود: همچنین پیش بینی می‌شود امروز و روز‌های آینده در اغلب نقاط استان شرایط جوی و دریایی به نسبت آرام است.

او، آسمان استان را تا پیش از ظهر فردا، صاف همراه با غبار محلی، در طول روز گاهی وزش ملایم باد و هنگام صبح در برخی نقاط مه رقیق پیش بینی کرد.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: جهت وزش باد متغیر، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت، و در بعدازظهر گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انصاری افزود: ارتفاع موج، ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعاتی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر است.

او بیان کرد: در شبانه روز گذشته ایستگاه بهرگان با ۱۵ و اهرم، برازجان و خورموج با ۳۷ درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را ثبت کرده‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۷:۰۴، مد اول دریا ساعت ۱۳:۵۵، جزر دوم دریا ساعت ۱۶:۱۳ و مد دوم ساعت ۲۳:۵۰ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.