در #تهران_ما پیگیری شد؛

برخی از مردم مقصر مشکلات محله‌ی تولید دارو هستند

#تهران_ما موضوع وضعیت نظافت معابر محله‌ی تولید دارو (منطقه ۱۸) را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان، خواستار رسیدگی به وضعیت نظافت معابر و جمع آوری زباله در محله تولید دارو شد.

در این باره شعاعی شهردار ناحیه ۱ منطقه ۱۸ شهرداری تهران گفت: متأسفانه مدیریت شهری به دلیل عدم همکاری برخی از شهروندان و کسبه، قرار ندادن کیسه‌های زباله در مخازن مکانیزه و قرار ندادن زباله در سطل زباله تا ساعت ۲۱ هر شب، موجب تخلیه زباله‌ها در انهار شده است و معضلات زیست محیطی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: مخازن روزانه سه مرتبه تخلیه می‌شود، اما در طول روز باز هم شاهد بروز این بی نظمی‌ها در سطح محلات هستیم و همین امر موجب نارضایتی مابقی شهروندان می‌شود، ضمنا بیماری‌های اخیر در بین کارگران خدمات شهری نیز سرایت داشته و بعضی مواقع باعث نوسان در جریان نظافت شهری می‌شود.

وی افزود: علاوه بر سه مرتبه تخلیه روزانه مخازن، ماشین آلات مکانیزه نیز در زمان بندی‌های مقرر مبادرت به امر شستشوی مخازن و انهار می کنند تا حدودی بتوانند از بسترسازی برای زمینه حیات جانوران موذی و استشمام بوی نامطبوع در فضای باز جلوگیری به عمل آید.

شهردار ناحیه ۱ منطقه ۱۸ تصریح کرد: تجمع مستمر زباله‌ها در بیش از ۵۵ مخزن مکانیزه و تخلیه زباله در انهار سطح معابر علاوه بر این معضلاتی ایجاد می کند، بستر مناسبی برای حیات جانوران مضر شهری را فراهم آورده و علی رغم شناسایی کلونی‌های آلوده و طعمه گذاری آن‌ها متأسفانه باز هم شاهد وجود این جانوران مضر هستیم که مسلما لازم است فرهنگ سازی برای برخی شهروندان صورت گیرد.

وی اضافه کرد: این نکته را هم در خصوص معابر محله تولید دارو باید عرض کنم که به دلیل فرسوده بودن انهار و عدم وجود سیستم فاضلاب شهری تلاش‌های مدیریت شهری در این خصوص نتایج قابل قبولی را در پی نداشته و خاطر شهروندان عزیز را در پاره‌ای اوقات مکدر کرده است که به سهم خود، به اتفاق همکارانم در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان این محله تلاش مضاعف خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار