هرگونه علائمی مانند آبریزش بینی و کوفتگی نشانه کرونا است

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت:هرگونه علائمی مانند آبریزش بینی و کوفتگی نشانه کرونا بوده و افراد درگیر به این علائم باید در منزل قرنطینه شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر  بیان کرد: حال حاضر ۳۱۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

او ادامه داد : در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر  افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۱ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

دکتر کشمیری عنوان کرد: ۳ نفر روز‌های گذشته فوت‌شده‌اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام‌شده است.

او تاکید کرد: موارد فوتی در رده سنی ۳۴ تا ۷۷ سال هستند که دارای بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت، بیماری قلبی و عروقی و سابقه تشنج بوده‌اند.

هرگونه علائمی مانند آبریزش بینی و کوفتگی نشانه کرونا است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۵ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۳ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

دکتر کشمیری گفت: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۴ هزار و ۷۴۹ نفر بوده است.

او ادامه داد: با ثبت موارد فوتی جدید، مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا امروز به عدد ۶۷۸ ‏رسیده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر دیگر چیزی را به عنوان سرماخوردگی نباید حساب کرده بلکه هرگونه علائمی مانند آبریزش بینی و کوفتگی نشانه کرونا بوده و افراد درگیر به این علائم باید در منزل قرنطینه شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.