سلسله دارای درمانگاه تامین اجتماعی می‌شود

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌هایی از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی سلسله صورت گرفته است و این مرکز در آینده نزدیک احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، یحیی ابراهیمی نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیش از ۱۷ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در سلسله وجود دارد، اما از آنجا که نرم استاندارد برای ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی ۳۰ هزار بیمه شده است، این شهرستان از داشتن درمانگاه محروم بود.

ابراهیمی با اشاره به مشکل تردد شهروندان سلسله به مراکز تامین اجتماعی خرم‌آباد افزود: این امر علاوه بر هزینه‌های سنگین رفت و آمد، خطرات جانی ناشی از تصادفات جاده‌ای را برای بیمه شدگان به همراه داشت.

او تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و پیگیری‌های انجام شده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به ساخت درمانگاه تامین اجتماعی برای شهرستان سلسله قول مساعد داده است.

 نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در دیدار با وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی قول ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی دلفان و خرم‌آباد نیز گرفته شده است و ردیف ویژه اعتباری بدون محدودیت مالی نیز برای اشتغالزایی روستایی در شهرستان‌های سلسله و دلفان به تایید این وزارتخانه رسید.

ابراهیمی در خصوص بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی خرم‌آباد نیز تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان قصد داشت برخی اموال خود را برای تکمیل این بیمارستان بفروشد که با پیگیری صورت گرفته مقرر شده است سازمان تامین اجتماعی کشور از طریق اختیارات قانونی که برعهده دارد ۵۰ درصد هزینه ساخت و تجهیز این بیمارستان را به این دانشگاه بپردازد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار