دفتر خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو در رامهرمز افتتاح شد

فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: دفتر خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو در این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی افتتاح شد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دفتر خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو پلیس راهور این شهرستان امروز و به مناسبت هفته نیروی انتظامی افتتاح شد.

او افزود: مردم شهرستان‌های رامهرمز، هفتکل و رامشیر می‌توانند برای پلاک گذاری خودرو با همراه داشتن مدارک موردنیاز و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به دفتر راهگشا در روز‌های هفته بجز ایام تعطیل مراجعه نمایند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه دفتر خدمات شماره گذاری در خیابان شهید محمد منتظری، روبروی ساختمان پلیس راهور شهرستان رامهرمز واقع شده است، اظهار داشت: استفاده از ماسک برای همه مراجعه کنندگان الزامی است و به کسانیکه از ماسک استفاده نکنند، خدماتی ارائه نخواهد شد.

مرکز تعویض پلاک خودرو که به شهروندان ساکن شهرستان‌های رامهرمز، رامشیر و هفتکل خدمات ارائه می دهد از 26 شهریور ماه امسال به علت تغییر در مدیریت دفتر موسسه راهگشای این شهرستان و تکمیل فرآیند راه اندازی دفتر جدید از سوی پلیس راهور تعطیل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.