۸ کشته و مصدوم در تصادف رانندگی محور داریون به شیراز

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: تصادف پژو ۲۰۶ و پراید در محور داریون به شیراز ۴ کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت.

حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، درباره تصادف رانندگی در محور داریون به شیراز، اظهار کرد: بعد از ظهر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و یک دستگاه خودرو پراید در محور داریون به شیراز ۴ نفر سر صحنه فوت و ۴ نفر مصدوم شدند.

او با بیان اینکه مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند، اضافه کرد: حال ۲ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس ادامه داد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان این تصادف رانندگی ۴ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

او بیان کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

حسن همتی با بیان اینکه عوامل انسانی در کاهش تصادفات، نقش موثری دارند، به همه رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ضمن نمایش فرهنگ رانندگی، با رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضریب ایمنی خود را بالا برده تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار در جامعه نباشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار