پلمب یک باب باغ ویلا در دزفول به دلیل برگزاری جشن عروسی

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از پلمب یک باب باغ ویلا در این شهرستان به دلیل برگزاری جشن عروسی با حضور ۴۰۰ نفر مهمان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به برگزاری یک جشن عروسی با ۴۰۰ نفر میهمان در یکی از باغ ویلا‌های این شهرستان گفت: براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا این باغ ویلا با همکاری نیروی انتظامی، دادستانی و کارشناسان مرکز بهداشت پلمب شد.

او افزود: پیش از این نیز مالک این باغ ویلا پیش از این نیز اقدام به اجاره دادن و برگزاری جشن و تجمع کرده بود و ۲ بار باغ ویلای او پلمب شده است.

فرهمندپور با بیان اینکه پس از متفرق کردن افراد دعوت شده و تخلیه محل، باغ‌ویلا پلمب شد و باتوجه به سابقه این فرد باغ‌ویلای مذکور دیگر بازگشایی نخواهد شد، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، برگزاری جشن، عروسی و عزا در دزفول ممنوع است و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
وقتى شدت مجازات تناسبي با شدت جرم نداشنه باشد همين آش است و همين كاسه : حقش بود كه مدير اين باغ فردى كه با فرد ديگرى از خانواده عروس يا داماد قرارى امضاء كرده اند و يقينا پيش پرداختى هم صورت گرفته باز داشت ميشدند. پلمب كردن جايگاه به تنهايى كافى نبود
آخرین اخبار