تسلیت مسئولان خوزستان در پی درگذشت تصویربردار صدا و سیمای خوزستان

مسئولان استان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه ای، درگذشت مهدی اختباری تصویربردار با سابقه صدا و سیمای مرکز خوزستان را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان، مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان پیام‌های جداگانه‌ای در پی درگذشت مهدی اختباری تصویربردار صدا و سیمای مرکز خوزستان و فرزند شهید محمدباقر اختباری صادر کردند و این ضایعه غمبار را به اصحاب رسانه تسلیت گفتند.

ارسلان غمگین مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با صدور پیامی درگذشت مهدی اختباری را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون"

متاسفانه با خبر شدیم عزیز دیگری از میان ما پر کشید و رفت، این بار مجاهدی دیگر و در سنگری دیگر پروانه وار دعوت حق را لبیک گفت و عاشقانه به سوی معبود پرواز کرد. مرحوم مهدی اختباری هنرمند با اخلاق و تصویربردار صدا و سیمای مرکز استان که عمر کوتاه خود را در مسیر خطیر اطلاع رسانی سپری کرده بود به دیار باقی شتافت.

اینجانب ضایعه درگذشت این هنرمند با اخلاق و جهادگر عرصه اطلاع رسانی را به خانواده محترم او، همکاران آن مرحوم در صدا و سیمای مرکز خوزستان، جامعه هنری و مردم شریف استان صمیمانه تسلیت عرض نموده از ایزد منان برای آن مرحوم علو درجات همراه با آرامش ابدی در بهشت جاودان و برای بازماندگان صبر و سلامتی همراه با طول عمر با عزت مسئلت می‌نمایم.

در متن پیام سید کریم حسینی نماینده مردم شریف شهر‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی چنین آمده است:

"انا لله و انا الیه راجعون"

خبر درگذشت زنده یاد «مهدی اختباری»، تصویربردار پرتلاش صدا و سیمای مرکز خوزستان موجب تاثر شد. ‏ اینجانب درگذشت این فعال رسانه‌ای را به خانواده گرامی او و جامعه رسانه‌ای، به ویژه خبرنگاران و تصویربرداران صدا و سیما تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت می‌کنم.

پیام تسلیت افشین حیدری مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان به شرح زیر است:

"بقا مختص ذات الهی است"

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

بدینوسیله درگذشت مرحوم مهدی اختباری هنرمند با اخلاق و تصویربردار صدا و سیمای مرکز استان را به خانواده محترم ایشان، همکاران آن مرحوم، جامعه هنری و مردم شریف استان صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم؛ و از خداوند منان برای آن مرحوم مغفور آرامش و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

پیام مشترک مشاور فرهنگی هنری استاندار خوزستان و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به مناسبت ((درگذشت مهدی اختباری تصویربردار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان)) چنین است:

همه از خدا هستیم و به سوی خدا بازمی گردیم

"زندگی صحنهٔ یکتای هنرمندی ماست/ هرکسی نغمهٔ خود خواند و از صحنه رود/ صحنه پیوسته بجاست/ خرّم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد... "

خبر در گذشت دوست و برادر مهربان، هنرمند زنده یاد مهدی اختباری، تصویربردار صدا و سیمای مرکز خوزستان موجب تاثر و تالم خاطر شد، حضور فعال در مناسبت‌ها و شرایط مختلف استان، اهتمام به ظرافت کاری و حسن اخلاق در برقراری ارتباط و تقویت همدلی را می‌توان از خصوصیات شایان تقدیر ایشان یاد کرد.

این مصیبت را به خانواده مرحوم اختباری، مجموعه صدا و سیمای مرکز خوزستان و همه سوگواران تسلیت می‌گوییم.

یادش همیشه بهاری و روحش در پناه مهرالهی شاد باد...

جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز در پیامی درگذشت زنده یاد مهدی اختباری هنرمند و تصویربردار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

"انالله و انا الیه راجعون"

درگذشت ناگهانی مهدی اختباری تصویربردار متعهد و با اخلاق صدا و سیمای مرکز خوزستان، فرزند شهید گرانقدر محمدباقر اختباری موجب تاثر و تاسف شد. این تصویربردار توانمند و فعال صدا و سیمای استان در جهت انعکاس حوزه‌های مختلف به ویژه مشکلات شهروندان تلاش زیادی کردند و بی تردید فقدان او برای صدا و سیما رویدادی ناگوار است.

اینجانب درگذشت ناگهانی این هنرمند عزیز و ارزشمند را به خانواده داغدیده، صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، مجموعه صدا و سیما مرکز خوزستان، رسانه‌ها و شهروندان استان تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای زنده یاد طلب عفو و علو درجات و برای بازماندگان سلامتی، صبر و اجر خواستارم.

چهارمحالی معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان نیز پیام تسلیت صادر کرد.

بازگشت همه به سوی اوست

بدینوسیله درگذشت جانسوز همکار فرهیخته و ارزشمند مرحوم مهدی اختباری را از صمیم قلب محضر خانواده مرحوم، دوستان و همکاران او تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب غفران و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

پیام تسلیت روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر در پی درگذشت تصویربردار صدا و سیمای مرکز خوزستان به شرح زیر است:

"بقا مختص ذات پاک الهی است"

فقدان تاسف برانگیز مهدی اختباری تصویربردار متعهد و پرتلاش صدا و سیمای مرکز خوزستان موجب اندوه و تاثر فراوان شد. او همواره در مسیر رسالت خبری و عملکرد رسانه‌ای خویش با ممارست و همت مضاعف نقشی موثر در به تصویر کشیدن رویداد‌های استان برعهده داشت که بی‌تردید همواره به یادگار خواهد ماند.

درگذشت مهدی اختباری را به خانواده آن مرحوم و جامعه رسانه‌ای استان خوزستان تسلیت می‌گوییم و برای آن یار سفر کرده که "صد قافله دل همره اوست " علو درجات و غفران الهی مسئلت می‌نماییم. بی‌شک خدمات او که از مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی بود، باقیات الصالحاتی برای ایشان به شمار خواهد آمد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.