ضرورت رعایت استاندارد‌ها در ارائه خدمات سلامت به مردم

مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: باید با رعایت استاندارد‌ها در ارائه خدمات سلامت به نیاز‌های اساسی مردم توجه جدی داشت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان توجه به ارزش‌های سازمانی این جمعیت را بسیار ضروری دانست و گفت: ارائه خدمات جمعیت هلال احمر به مردم باید شایسته و بایسته انجام شود و با رعایت استاندارد‌ها در ارائه خدمات سلامت به نیاز‌های اساسی مردم توجه جدی داشت.

او بخشی از وظایف جمعیت هلال احمر را رفع آلام و کمک به سلامت انسان‌ها برشمرد و افزود: از اولویت‌های جمعیت هلال‌احمر در حوزه سلامت، کمک به تأمین سلامت آسیب دیده‌ترین بخش جامعه است.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به اقدامات این جمعیت امدادی در ۶ ماهه نخست امسال اظهار داشت: در نیمه نخست امسال ۶۶۲ مورد خدمات درمانی، ۹ هزار و ۷۷۷ نسخه خدمات دارویی و ۴۶۵ جلسه فیزیوتراپی و کاردرمانی توسط حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر گیلان به مردم ارائه شده است.

غلامی ادامه داد: افتتاح مجتمع دارویی، درمانی و توانبخشی استان در شهر رشت، نظارت بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی مراسم و جلسات اداری، تسهیل در انجام آزمایشات کرونا برای کارکنان جمعیت، استانداردسازی فضای واحد گفتار درمانی مرکز توانبخشی رودسر، اختصاص اقلام حفاظتی برای توزیع در ستاد، شعب و پایگاه‌های امداد و نجات استان بخشی دیگر از اقدامات انجام شده این حوزه بوده است.

او ضمن اشاره به سازماندهی تیم‌های درمان اضطراری تصریح کرد: جمعیت هلال احمر گیلان با ۳۷۸ نفر داوطلب با تخصص‌های مختلف درمان اضطراری هموطنان را در مواقع حوادث پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.