در بسته حوادث جمعه ۲ آبان ماه ۹۹ بخوانید؛

مهار آتش سوزی در انبار مجتمع مسکونی در دزفول/ قاتل فراری دستگیر شد

حوادث امروز جمعه ۲ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز جمعه ۲ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

مهار آتش سوزی در انبار یک مجتمع مسکونی در دزفول

عبدالحسین معظم فر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: ۲۱ دقیقه امداد امروز، طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی در انباری یک واحد مسکونی از آپارتمان‌های ۱۴ طبقه تیپ ۲۹۲ زرهی اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به اعزام آتش نشانان از ایستگاه شماره یک و ۳ به محل حادثه و آغاز عملیات اطفای حریق اشاره کرد و افزود: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است با سرعت عمل آتش نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن حریق کنترل و مهار شد.

کشف بیش از ۳۹ کیلوگرم تریاک در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی مبارزه بی امان با قاچاقچیان موادمخدر، عوامل انتظامی بهبهان در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، از ترددیک دستگاه خودروی سواری سمند حامل موادمخدر آگاه وآن را متوقف کردند و در بازرسی به عمل آمده از خودرو مذکور ۳۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف و در این ارتباط یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر شد.

او افزود: فرد قاچاقچی پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دستگیری قاتل فراری پس از ۳ سال در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل بین دو برادر در سال ۹۶ در یکی از مناطق شهرستان دزفول شناسایی و دستگیری فرد قاتل در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با اشاره به متواری شدن فرد قاتل در مناطق کوهستانی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی در نهایت موفق شدند محل اختفا قاتل را در یکی از مناطق صعب العبور شهرستان دزفول شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی با طی نمودن ۱۰ ساعت کوهنوردی فرد قاتل را به همراه همدستش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف اسلحه استفاده شده در صحنه قتل بیان کرد: متهم پس از تحقیقات تکمیلی پلیس به جرم خود و قتل برادر اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده با قرار صادره مرجع قضائی روانه زندان شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.