هشدار جدی فرماندار مرند به نانوایان متخلف

فرماندار مرند به نانوایان متخلف شهرستان هشدار ابطال پروانه کسب در صورت تمکین نکردن به مقررات را داد.

هشدار جدی فرماندار مرند به نانوایان متخلفبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،گرشاسبی فرماندار مرند در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مرند با اشاره به افزایش شایعات کذب کمبود نان در این شهرستان گفت: نه تنها سهمیه آرد شهرستان، بلکه سهمیه آرد هیچ واحد نانوایی کم نشده است، اما متاسفانه برخی واحد‌های نانوایی با تخلف آشکار به صورت خودسرانه تعطیل می‌کنند یا به پخت نان اقدام نمی‌کنند.

او با بیان اینکه آرد اضافه بر سهمیه در شهرستان مرند ذخیره شده است افزود: متاسفانه برخی نانوایان با قاچاق نان و آرد و همچنین پخت در ساعات نصف شب و قاچاق آن به شهرستان‌های مجاور، مردم شهرستان مرند را دچار مشکل کرده اند.

فرماندار مرند با اشاره به اینکه هم اکنون ۸۰ واحد نانوایی در نوبت اخذ پروانه کسب پخت نان در شهرستان وجود دارد گفت: در صورت تداوم تخلف واحد‌های نانوایی لواش پز مبنی بر فروش آزاد آرد و گران فروشی، تمامی پروانه‌های کسب لواش پز‌های شهر مرند ابطال خواهد شد.

گرشاسبی گفت: تاکنون ۲۰ پرونده گرانفروشی، کم فروشی، تعطیلی خودسرانه و عرضه خارج از شبکه برای واحد‌های نانوایی متخلف شهرستان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

او با اعلام ضرب الاجل یک هفته‌ای به اتحادیه نانوایی شهرستان مرند برای سامان دادن به اوضاع لواش پز‌ها گفت: در صورت عدم ساماندهی اوضاع، از بسیج به عنوان بازرس در واحد‌های نانوایی شهرستان مرند استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار