رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در ۴۷۹ از اماکن عمومی استان همدان

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۴۷۹ اماکن عمومی به دلیل عدم رعایت بهداشت به مراجع قضایی معرفی شدند.

 لیدا رفعتی، مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانگفت: در راستای ارتقای سلامت شهروندان و مقابله با بیماری کرونا از ۳ هزار و ۳۷۵ اماکن عمومی در استان همدان طی هفته گذشته بازدید شد.

او با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و دستور العمل های بهداشتی راه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا است افزود: ۲ هزار و ۵۸۶ از اماکن عمومی استان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده بودند.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: هم اکنون  ۶۵ درصد واحد های صنفی استان به شیوه نامه های بهداشتی عمل می کنند و فاصله گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت می کنند.

او  اضافه کرد: ۵۷ واحد از اماکن عمومی در استان همدان بخاطر عدم رعایت بهداشت پلمب شد.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار کرد: از ۵۷ مورد پلمب انجام شده ۱۹ مورد سوپر مارکت،۳۳ نانوایی،۳ رستوران و ۲ مطب ها بودند.

رفعتی افزود: در این بازدید ها آموزش های لازم در خصوص شیوه نامه های بهداشتی به پرسنل داده می شود و با رعایت نکردن نکات بهداشتی با متخلفان برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.