مصاف نمایندگان هندبال فارس و یزد در لیگ برتر بانوان

شهید شاملی کازرون برای کسب سومین برد پیاپی، تیم سنگ آهن بافق را پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامشاهی رئیس هیات هندبال استان فارس گفت: در روز ششم از شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم شهید شاملی کازرون از ساعت یازده روز شنبه سوم آبان ماه به میزبانی سالن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تهران رودرروی سنگ آهن بافق قرار می‌گیرد.

او افزود: حساسیت این دیدار از آن جهت است که نماینده فارس با دو پیروزی و ۴ امتیاز در مکان نخست جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد و سنگ آهن بافق پدیده این دوره رقابت‌ها با ۳ امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داده و برنده جدال دو این دو تیم صدرنشین مرحله نخست را مشخص خواهد کرد.

دختران هندبالیست کازرونی که مجموعه‌ای از بازیکنان جوان و با تجربه را تشکیل می‌دهند با شکست مقتدرانه تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و ذوب آهن اصفهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این دوره به حساب می‌آیند و برای تثبیت جایگاهشان در صدرجدول نیاز مبرم به پیروزی مقابل سنگ آهن را دارند.

در فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی قرار دارند و دور نخست این رقابت‌ها شنبه سوم آبان ماه با برکزاری بازی‌های گروه دوم به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.