گوگل گوشی Pixel 4A را با قیمت ۲۱۶ دلار طی اقساط دوساله می‌فروشد

گوگل اعلام کرده است طی یک تعهد پرداخت ۲۴ ماهه خریداران جمعاً مبلغ ۲۱۶ دلار را برای این گوشی خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در بخشی از برنامه جدید تعهد پرداخت گوشی گوگل Fi خریداران می‌­توانند همین حالا گوشی Pixel 4A را از گوگل به قیمت ماهانه ۹ دلار طی ۲۴ ماه خریداری کنند. هزینه ماهیانه به این معنی است که تنها ۲۱۶ دلار برای گوشی پرداخت می­ کنند، که نسبت به قیمت اولیه ۳۴۹ دلاری آن یک پس انداز قابل توجه به شمار می ­رود. پس از پرداخت تمام ۲۴ قسط، خریدار صاحب این گوشی می­ شود.

همچنین خریدار می­ تواند ماهیانه ۶ دلار جهت طرح محافظت از دستگاه به اقساط خود بیافزاید، یعنی پرداخت هر ماه خریدار ۱۵ دلار خواهد بود. این طرح محافظت، دو حادثه آسیب تصادفی و یا ادعای گم شدن یا سرقت گوشی را تا یک سال پوشش می­ دهد. (جایگزینی گوشی برای موارد گم شدن یا سرقت برای ساکنان ایالت نیویورک امکان پذیر نیست). با پرداخت ماهیانه ۱۵ دلار طی ۲۴ ماه، برای گوشی Pixel 4A خریدار حین دوره تعهد پرداخت ۳۶۰ دلار هزینه خواهد کرد که تنها ۱۱ دلار بیشتر از قیمت عادی ۳۴۹ دلاری گوشی است.


بیشتر بخوانید


اما اگر کسی قصد داشته باشد برای این تعهد پرداخت ثبت نام کند، بهتر است از طرح محافظت استفاده نکند، و تمام مبلغ گوشی را پرداخت کند تا در خرید گوشی Pixel 4A بیش از ۱۰۰ دلار پس انداز کند؛ این یک انتخاب نیست، طبق شرایط گوگل برای تعهد پرداخت اگر مانده حساب خود را زودتر از موعد بپردازد تخفیف گوشی را از دست خواهد داد؛ و علیرغم اینکه تعهد پرداخت تحت برند گوگل Fi ذکر می­ شود، برنامه گوشی گوگل Fi را در بر نمی­ گیرد، یعنی باید Google Fi Flexible یا برنامه نامحدود را جداگانه خرید تا بتوان تماس برقرار یا از داده بیسیم استفاده کرد. اما اگر کسی اکنون مشترک گوگل Fi باشد، طبق ضوابط گوگل هزینه تعهد پرداخت گوشی به صورت حساب ماهیانه Fi برای او افزوده می­‌شود.

گوگل گوشی Pixel 4A را با قیمت ۳۴۹ دلار طی دو سال به قیمت ۲۱۶ دلار می‌فروشد

همین حالا، تنها تلفن همراهی که می­ توان از طریق تعهد پرداخت خرید گوشی Pixel 4A است؛ و نمی­ توان پیکسل ۵ جدید یا پیکسل ۵‌ای 5G را خرید. Dieter Bohn پی برده است که گوشی Pixel 4A دارای دوربین، عمر باتری، و نرم افزار مطلوبی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.